شادمانی بی سبب ...

خرید بک لینک
بالاخره اینجا هم برف اومد ...از این برف کریسمسی ها... اینبار نشسته ... قشنگهکاش تا اخر زمستون بباره دلم تنگ شده بود کاش میتونستم برم بیرون و بهونه ای به اسم درس و کنکور نبود و من میتونستم لذت ببرم شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 4:21

صفحه بندی