بالاخره اینجا هم برف اومد ...از این برف کریسمسی ها... اینبار نشسته ... قشنگهکاش تا اخر زمستون بباره دلم تنگ شده بود کاش میتونستم برم بیرون و بهونه ای به اسم درس و کنکور نبود و من میتونستم لذت ببرم شادمانی بی سبب ......
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 4:21